Asal waktu malam je gatal tergaru2. Pekerja plak selalu histeria. Rupanya ada orang selit barang di almari kedai.

Rambut sama hitam, hati lain-lain, ini ayat yang kita selalu dengar apabila ada yang melakukan sesuatu tidak baik kepada diri kita, lebih-lebih lagi jika sehingga mendatangkan kesan buruk. Walaupun kita hidup dalam zaman moden dan serba canggih, ‘kaedah hitam’ mengggunakan sihir demi mendapatkan apa yang dihajati semakin berleluasa.

Biarpun terpaksa menggadaikan diri, menjadi hamba kepada jin dan syaitan, asalkan hati mereka puas. Selalunya sihir yang dikenakan ke atas orang lain adalah berpunca daripada perasaan iri hati, dengki, dan dendam.

Ada diantaranya tidak boleh melihat kejayaan dan kebahagiaan orang lain, lantas menggunakan ‘cara halus’ untuk ‘menjatuhkan’ mangsa.. Puan Norazlina dalam satu perkongsian Fcbook menceritakan betapa sakit dan terseksanya mereka sekeluarga.

Mereka ‘dihukum’ tanpa mengetahui dimana salahnya sebaik sahaja menjumpai tangkal berupa kain dengan tulisan seperti tulisan jawi di celah almari makanan di restoran miliknya. Assalamualaikum selamat pagi. Salam kemaafan.Nak tanya ada sesiapa tertinggal barang ni dekat dapur utara tak? Terjumpa terselit di almari roti canai cantik punya parking.

Kain ni agak kotor tak cuci dulu mcm bertanah ada 5 bungkusan kecil di dalamnya. Harap ambik la balik sebelum dipulangkan pada yang hak oleh ustaz petang nanti. Percayalah pada Allah swt. Setiap rezeki yang kita dapat semuanya dari Allah bukan dari jin syaitan iblis. Kenapa kita nak berdengki? Nak sekat rezeki orang? Tak payah nak pakai pelaris semua.

Masak bagi sedap, InsyaAllah ramai yang datang. Yakin dengan apa kita ada. Demi Allah sepanjang saya berniaga saya tak pernah nak sihir orang, tak pernah fikir nak dengki rezeki orang. Kami selalu dapat sakit. Budak kerja bertukar. Ada yang histeria, merata berubat sampai ke Kedah. Boleh fikir tak malam-malam kulit saya jadi gatal macam dalam gambar tu.

Tak boleh tidur. Sakit kepala. Bila sakit pakat sakit ramai-ramai. Budak kerja masuk kedai tiba-tiba histeria. Apa semua ni? Dah banyak kali jadi mcm ni. Rasa macam putus asa. Tapi ikhtiar juga nak bersih dari semua ini. Tolongla jangan buat benda syirik ni lagi. Tak takut mti ka?

Tak ada pegangan agama ka orang yang buat ni? Allah tuhan kita bukan jin syaitan tok bomoh bagai. Dari dulu saya bersabar nak post benda ni. Tapi kali ni saya cuba buka mata orang Islam supaya yakinlah dengan rezeki Allah. Jangan main dengan benda syirik ni.

Doakan Dapur Utara selamat dari gangguan macam ni. Untuk terus bertahan di bumi puchong memberi perkhidmatan makanan utara di sini. Wasalam. Sumber: Norazlina Dapur Utara via siakapkeli.my

Bagaimana cara penyihir menimbulkan kesan kepada badan
Terjadinya hubungan bahan bahan ini dengan orang yang di sihir dengan cara :
1.Melalui makanan atau minuman. Orang yang akan disihir harus memakan atau meminumnya agar pengaruh sihir masuk kedalam badan. 2.Melalui perantaraan tanah yang ditabur di jalan yang akan di lalui oleh orang yang akan di sihir. Jika orang tersebut melangkahinya maka terkena sihir ini.

3.Melalui rambut, kuku, baju yang ada peluh orang yang akan disihir, ini termasuk bahan yang boleh di tampal di tanam , ditusuk di balikkan patung, ditanam atau di masukkan kedalam sungai atau laut. Jin hamba kepada tukang sihir mengenali orang yang akan disihir dengan bau peluhnya. 4.Melalui angin yang diseru dan di panggil nama orang yang akan di sihir.

Tanda-tanda Umum di sihir
1.Pening kepala yang berpanjangan terutama pada waktu senja 2.Mimpi yang menakutkan 3.Sakit dada dan resah menjelang senja 4.Sakit di dalam perut bagaikan di pulas urat perut atau terasa bagaikan ada benda yang bergerak di dalam tubuh dan sering terasa bagai di tusuk di perut. 5.Mula nampak alam ghaib

6.Berlaku perkara yang pelik di sekitar umpamanya berbau kemenyan, hanyir, wangi dan sebagainya 7.Berlaku sakit yang tidak di ketahui punca dari doktor. 8.Terdengar suara-suara yang memanggil namanya. 9’Pening atau pengsan apabila dibaca ayat ruqyah kepadanya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *