“Batakknya aiskrim jer pun.” – Neelofa mahu cari gadis ‘chubby’ yang diejjek bdak baru nak ‘up’.

Baru-baru ini kecoh di Twiitter apabila terdapat satu rakaman video seorang gadis berbadan gempal kelihatan begitu teruja mendapat aiskrim Cornetto sehinggakan mencium beberapa kali aiskrimnya itu.

Namun yang menjadi isu adalah apabila si perakam yang dipercayai juga seorang perempuan, telah mempersendakan gadis yang berbadan gempal tersebut.

“Eee bataknya dapat aiskrim je pun, gelabah…”

Neelofa cari gadis Cornetto yang diejek budak baru nak up. Tindakan si perakam video itu yang mempersendakan gadis itu bukan sahaja telah mengundang rasa tidak puas hati netiizen, malah video berkenaan juga telah mendapat perhatian Neelofa.

Walaupun rakaman vide0 itu telah dipadam, namun difahamkan melalui tweettnya pengacara itu sedang berusaha menjejaki gadis yang berada di dalam rakaman tersebut.

Saya kenal budak tu…

Yang rakam tu mesti rasa macam cantik sangat, sampai sedap nak batakkan orang

Secantik mana pun rupa paras yang diberi, itu bukanlah satu tiket untuk kita mempersendakan orang yang mungkin fizikalnya tidak seindah mana.

Sebaliknya, jangan hanya melihat pada luaran, kecantikkan dan mulianya seseorang itu terletak dalam hati serta budi pekerti bukanlah pada wajah yang hanya bertopeng solekan yang tebal.

Komen Net1zen.
okaylah kalau dia batak ice cream sekalipun bukan nyusahkan hidup kau.

yang kau tu batak ice cream b4ngla, tetiba orang masuk meminang minta hantaran 20k. macam tahun ni? tahun apa? b4bi.

Cuba fikir harga aiskrim tu
1pc rm3lbh. Kalaulah dia usaha keras menabung semata nk beli aiskrim tu. Mau x di cium2 nya. Benda ssh nk dpt mestila kita harga I. Yg rakam tu mujur x nmpk muka dia. Lau x sure dia kne hentam dgn bawangers msia

Aku mewakili persatuan Mok Mok semalaysia nak tau jugak sapa yg rakam ni… nak tgk jugak gupe dia mcm mne nan hadooo ke x.

Eee cari smpai dapat siapa yg rakam ni . aku nak tngok muka dia cantik tang mana? lepastu tngok pakwe dia pakai kereta apa. Tak guna betul. Weyh ni kira oke taww. aku dpat ice cream Mcd pon dah macam beruk .

Lantak laa ni penangan dpat makan sedap. Mesti yg rakam ni mulut dia tak pernah makan ice cream. Sumber : Twitter Neelofa via makcikpuaka

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *