“Ana, Patah Balik..”- Rakaman Penampakan Sesuatu Di Air Terjun Buat Ibu Ini Takut Ajak Anak Balik Hingga Pengsan.

Tular Penampakan macam nenek kebayan di satu lokosi Air terjun. Video menunjukkan ada satu lembaga di sedari oleh ibu kanak kanak terbabit. Lantas si ibu ajak anak-anak balik setelah menyedari ada sesuatu sedang melihat mereka di atas batu.

Lembaga nenek itu dikatakan di atas batu memegang tongkat?

Meremang bulu tengkuk tgk. Ada nenek tua atas batu tu.pastu tetibe laju je dia jln dh sampai kt dpn tu.. eh seram bai..mcm nenek kebayan.bju lusuh.bwk tongkat.rambut mengurai .lokasi tk pasti..😱😱

Ibu Kanak-kanak pengsan?

Nurhidayah Tun Najja Real! Nenek kebayan..baju pun lusuh. Last tu hp mak dia da atas tanah..myb sbb mak dia da pengsan..sbb kali ke2 mak dia record nenek tu dah ada kat batu yg lagi hampir

Lokasi Dikatakan Di Ulu Kenas?
Md Shah Ni video kat ulu apa smlm aku dpt yg rakam ni pengsan n bila sedah dia ckp ada nenek tua tu yg pggil ank dia blk tp suami dia x nampak pn d dunia ni bkn kite je ada. tp jin pn ada gak bringat selalu.

Mmg nmpk jelas😄 minit 21-34 atas batu besar sebelah kiri. Minit 1.05 dkt batu sebelah kanan, seberang

Ok Untuk Peringatan pastikan nak mandi ke ape ke datang tengok sekeliling, kalau air yg tenang jgn pergi, tmpt tiada org jangn ramai mandi, bukan ape nanti susah sendiri dapat tiada siapa tahu.

Komen Netizen:
Nrhaliza Ali -Aku pernah kena Mcmni aku tk nampaklaa kawan aku nampak pakcik Pegang tongkat pakai jubah putih dn serban org nya kurus tinggi time tu mandi dkt air terjun.

Cpt diaa Suruh naik mandi tmpt lain Munkin sebb aku mandi jerit² 🤣 jerit sebb sejuk kahkahkah Tpi kejap jelaa Bila dia ckp naik Org tu terus hilangg . Dia cerita A to Z bilaa dh Sampai Dekat tmpt parking seramm weyyy

Fuhhhh.. mak nya nk ckp serba salah.. Lain kali ckp mcm ni klu situasi seram ‘Nak tolong ibu sini…” sbb anak2 klu respon mcm ni dia akan cepat. anak mana tak syg ibu dia..

Norafizah Mohd Nor Y anak² die tuu payah sgt nak beranjak dr air tuu knape. Bukan budak kecik lagi.

Ingat owg panggil ajak balik cepat² tuu saje² je ke. Geram plak aku Sumber FB Viral Media Johor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *